استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

 

میتوان حنیف عمران زاده را (البته با کمی ارفاق)یکی از بهترین مدافعان سرزن وگلزن استقلال به حساب اورد .چنانچه حنیف بر حاشیه های اطرافش فائق اید وبه همان نسبا برتمریناتش بیافزاید  بدون هیچ جای حرف وحدیثی درتالار افتخارات استقلال به عنوان مدافعی مستحکم وغیرقابل نفوذ  ازاونام برده میشود ودرکنار مدافعان برتر استقلال مانند:اصغر حاجیلو رضاحسن زاده وسعید مراغه چیان وشاهین بیانی ومهدی پاشازاده  قرارخواهدگرفت.
                                 بابک استقلالی خادم وخدمتگزار استقلال

ن
 

اعتراض فردوسی‌پور به دستمزدش

مجری نود در برنامه دیشب به دستمزدی دریافتی خودش با

خنده اعتراض کرد.


به گزارش سرویس ورزشی برنا، عادل فردوسی پور دیشب به افزایش حقوق داوران در قسمتی از برنامه نود اشاره کرد.

او که می خواست به پول دریافتی خودش و عوامل برنامه اش نیز اشاره کند، عنوان کرد: "به دستمزد همه اشاره شد به جز همکاران ما و ما.

این مجری زمانی که "ما"ی دوم را گفت، خودش را نشان داد تا بگوید دستمزدش اضافه نمی شود.

 
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 3:33 ::  نويسنده : بابک استقلالی
تیموریان به خودش و استقلال لطمه می زند
  -  
   
جدال لفظی "آندرانیک تیموریان" با "حنیف عمران زاده" در دقایق پایانی دیدار استقلال و مس سرچشمه باعث اخراج هافبک ملی پوش آبی پوشان تهرانی شد تا شاگردان پرویز مظلومی مثل حریف که از ابتدای بازی 10 نفره بود، در اواخر این دیدار بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

آندو برخلاف تمام دنیا که بازیکنان به دلیل درگیری با بازیکنان حریف از زمین اخراج می شوند به خاطر درگیری شدید لفظی با هم تیمی اش اخراج شد هر چند در این دقایق اتفاق بدی برای استقلال رخ نداد و آبی پوشان تهرانی 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کردند اما اگر تیم مظلومی در دقایق پایانی که 10 نفره به بازی ادامه می داد و گل می خورد و بازی به تساوی کشیده می شد هواداران استقلال چه رفتاری با هافبک ملی پوش خود داشتند؟ آیا آندو می توانست جوابگوی انتظارات به حق هواداران تیمش باشد؟ اگر قرار باشد بازیکنی به این شکل به تیمش ضربه بزند چه تفاوتی بین آندوی باتجربه و ملی پوش با جوانی همچون مجتبی محبوب مجاز یا ... وجود دارد؟

آندو از زمانی که به لیگ ایران برگشته چه آن روزهایی که در تراکتورسازی تبریز توپ می زد و چه امروز که در استقلال نقش  کلیدی دارد، همواره چنین حاشیه هایی داشته و با بازیکنان خودی و حریف درگیر شده است. سوال ما از هافبک ملی پوش استقلال این است که دستاورد او از حضور در فوتبال اروپا چه بوده است؟ آیا تنها دستاورد او این بوده که خودش را تافته جدا بافته بداند؟ یا اینکه باید آموخته هایش در لیگ برتر انگلیس را به کار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند؟

آندو در این مدت خودش را آقای خاص لیگ ایران دانسته و مشکلات زیادی به وجود آورده است. حواشی او در این دیدار به استقلال ضربه زد چراکه بازی بعدی  تیمش را از دست داد؛ او که همواره حرف از فوتبال حرفه ای می زند، چنین رفتاری را کجای فوتبال دنیا دیده و یاد گرفته که ما ندیده ایم؟ آندو با چنین رفتاری به خودش و استقلال لطمه می زند و اگر اصلاح نشود روزهای بدتری در انتظارش خواهد بود.


 
جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با حضور تاج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال به

منظور رسیدگی به اظهارات حسن روشن با حضور نایب رئیس

فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.


خبرگزاری فارس: جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با حضور تاج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای رسیدگی به اظهارات حسن روشن درباره آکادمی باشگاه استقلال روز گذشته برگزار شد.

طبق اعلام محمدزاده رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال فردا دومین جلسه در این باره برگزار می‌شود.
محمدزاده در این باره به فارس گفت: قرار است در جلسه فردا مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای نیز حضور داشته باشد تا درباره اظهارات روشن
بررسی‌های لازم صورت گیرد.
 
کی‌روش قول داده اما عملی نشده است

مظلومی: دو جام می‌گیرم و می‌روم/پرسپولیس برای سهمیه

 آسیایی می‌جنگد

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال با نام بردن از تراکتورسازی

و سپاهان به عنوان رقیبان این تیم در راه قهرمانی گفت:

پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد.


خبرگزاری فارس: مظلومی: دو جام می‌گیرم و می‌روم/پرسپولیس برای سهمیه آسیایی می‌جنگد
فارس: از جام ولایت آغاز کنیم. سرانجام با چه ترکیبی در این مسابقات شرکت می‌کنید؟

ما 9 نفر را در اختیار نداریم. 6 بازیکن‌مان در تیم ملی هستند، زندی و مجیدی از قبل مرخصی گرفته‌اند و کرار هم در تیم ملی عراق حضور دارد. با این شرایط چگونه می‌توانیم با تمام نفرات در این مسابقات شرکت کنیم؟ حتما در این مسابقات حاضر خواهیم شد اما باید ترکیب‌مان را با تیم امید تلفیق کنیم. وقتی تیم پاراگوئه‌ای در این مسابقات حاضر می‌شود ما هم باید با تمام ترکیب‌مان در این مسابقات به میدان برویم. تیم‌های استقلال و پرسپولیس نباید ضعیف شوند و در چنین جام بزرگی با ترکیب نصفه و نیمه به میدان بروند. با تمام احترامی که برای برگزار کنندگان این جام قائل هستم اما اعتقاد دارم این مسابقات باید در زمان مناسبی برگزار شوند تا تیم‌های با ترکیب کامل به میدان بروند.


فارس: در بازی استقلال مقابل مس سرچشمه صحبت‌هایی بین تیموریان و عمران زاده رد و بدل شد. در این خصوص توضیح بدهید.

صددرصد با این مسئله برخورد خواهیم کرد اما باید بگویم یک درگیری لفظی کوچک بود و آنچنان بزرگ نیست. این اتفاق در اکثر مسابقات می‌افتد و بازیکن تحت فشار عصبی می‌شود و بارها چنین مسائلی در میادین مختلف اتفاق افتاده است. با این حال برای اینکه جلوگیری شود برخورد خواهیم کرد و با آنها جلسه می‌گذاریم.


فارس: دلیل این بگو مگو چه بود؟

سر یک پاس که به هم ندادند بگو مگو کردند و به خاطر اینکه توپ‌هایشان داخل دروازه نمی‌رفت کمی عصبی شده بودند.

فارس: ظاهرا باز هم به خاطر نداشتن ملی پوشانتان ناراحت هستید؟

مشکل من به خاطر نبود چند ملی پوش نیست، ناراحتی من این است که این 6 ، 7 ملی پوش وقتی بر می‌گردند چه شرایطی دارند و چگونه 3 روز بعد از بازگشت از اندونزی در تمرینات ما حاضر می‌شوند. من بیشتر نگران این مسئله هستم و نگران نیستم چرا آندو تیموریان در بازی با صبای قم حضور ندارد.

فارس: ظاهرا درخواست کرده‌اید که این بازی به تعویق بیفتد؟
 
بارها و بارها در رسانه‌ها اعلام کره‌ایم و خواسته‌ایم که این بازی عقب بیفتد.



فارس: عزیز محمدی اعلام کرد که اگر طبق نظر کی‌روش فاصله بازی‌های ملی و باشگاهی 4 روز باشد به ضرر تیم ملی خواهد بود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

من فکر نمی‌کنم اگر بازی ما یک روز عقب بیفتد کسی ضرر کند. این ما هستیم که در حال حاضر ضرر می‌کنیم. من بی دلیل صحبت نمی‌کنم و با منطق حرف می‌زنم. تیم ملی روز 20 آبان در بحرین بازی دارد و بیست و چهارم راهی اندونزی می‌شود و نزدیک به 18 ساعت برای بازگشت به ایران پرواز خواهد داشت. این بازیکنان با چه وضعیتی به ما خواهند رسید. حالا تصور کنید همه بازیکنان هم بازی کنند و با این شرایط در 10 روز 3 بازی سنگین را پشت سر می‌گذارند. این وسط چه کسی ضربه می‌بیند؟ وقتی بازیکن مصدوم شود هم تیم ملی ضرر می‌کند و هم استقلال. فشاری که خسرو حیدری تحمل کرد باعث شد پای او کش بیاید. اینجا تیم ملی هم ضرر می‌کند.

فارس: پس شما می‌گوید که سازمان لیگ باید همکاری داشته باشد؟

صد در صد همین گونه است. کی‌روش به ما قول داد که این کار انجام شود اما نشد.

فارس: به نظر شما در بین 4 تیم صدر جدول تا امروز کدام یک ثبات بیشتری داشته‌اند؟ 

نفت تهران و استقلال بدون نوسان عمل کردند و هیچ کس فکر نمی‌کرد نفت این گونه نتیجه بگیرد. البته من فکر نمی‌کنم نفت بتواند هم پای استقلال بیاید.

فارس: بعد از گذشت 12 هفته کدام تیم را مدعی می‌دانید؟

قضاوت زود است اما استقلال، تراکتورسازی و سپاهان تیم‌های بسیار خوبی هستند و مدعی خواهند بود.

فارس: پرسپولیس چطور؟

این تیم تلاش می‌کند سهمیه آسیارا بگیرد.



فارس: مربیانی که به استقلال می‌آیند برای خود پیش بینی‌هایی دارند که چند وقت در این تیم می‌مانند. شما چه زمانی را برای خود پیش بینی کرده‌اید؟

من 2 سال فرصت خواستم و به همین خاطر هم قرار داد 2 ساله بستم به همین خاطر مطمئن باشید بعد از 2 سال می‌روم. چون دیگر نمی‌توانم این همه فشار را تحمل کنم. (باخنده) 

فارس: اگر استقلال را قهرمان نکنید چطور؟

در این صورت نمی‌روم.

فارس: بعد از گذشت 18 ماه از حضور در استقلال به خود چه نمره‌ای می‌دهید البته دربی چهارم را در پیش دارید؟

اگر اجازه بدهند کار کنیم، موفق می‌شویم. من به خودم نمره نمی‌دهم و معلمان باید نمره من را بگویند. معلمان من رسانه‌ها هستند. مطمئن باشید اگر حاشیه سازی نکنند و سنگ اندازی انجام نشود. این تیم دربی چهارم را هم از پرسپولیس می‌برد و امسال دو جام کسب خواهد کرد و آن زمان مظلومی با خیال راحت دین خود را ادا کرده و از استقلال می‌رود. به جایی می‌روم که با آرامش بهتری کار کنم.

فارس: در این 18 ماهی که در استقلال بودید چقدر با رسانه‌ها و خبرگزاری فارس تعامل داشتید؟

همه فکر می‌کردند 5 هفته هم دوام نمی‌آورم اما الان 17 ماه است که در استقلال حضور دارم. خبرگزاری فارس به ما خیلی نزدیک بوده و سایه به سایه با ما حرکت کرده است. شاید در بعضی مواقع بر حسب وظیفه خبرهایی داده می‌شود که برای ما حاشیه ایجاد می‌کند اما ما از دست شما ناراحت نمی‌شویم.

فارس: مسائل مالی به کجا انجامید؟

درصدی از این مشکلات حل شده و فتح الله زاده در حال تلاش است. هیئت مدیره نیز زحمت می‌کشد و امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود. چون هنوز درصد زیادی از مطالبات بازیکنان باقی مانده است.

فارس: به عنوان سؤال پایانی قشنگ‌ترین تیتری که در رسانه‌ها از خود دیده‌اید چه بود؟

شما تیتر زده بودید "پرویز دوبله سوبله" که البته تصور می‌کردند که من خط داده‌ام در حالی که این لقب را مردم به من داده‌اند و شما آن را انعکاس دادید.


 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 44567
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید