پیگيری تمرینات استقلال... ...
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : بابک استقلالی
گزارش تمرین استقلال/
توصیه‌های مظلومی به آبی‌پوشان/حجازی پرکارترین مرد تمرین

خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال درحالی برگزار شد که آتیلا حجازی پرکارترین مرد تمرین امروز بود.

خبرگزاری فارس: توصیه‌های مظلومی به آبی‌پوشان/حجازی پرکارترین مرد تمرین
به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که سایت باشگاه استقلال اعلام کرده بود تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان از ساعت 16:30 پیگیری می‌شود، اما تمرین امروز با یک ساعت تاخیر و از ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.

در ابتدای تمرین بازیکنانی که زودتر به ورزشگاه رسیده بودند، پشت درهای بسته رختکن قرار گرفتند که پس از چند دقیقه معطلی و تماس‌های مکرر آنها با مسئولان دستگردی درب رختکن باز و بازیکنان و خبرنگاران در جایگاه‌های خود حضور پیدا کردند.

* تمرین امروز درحالی برگزار شد که قبل از آغاز آتیلا حجازی مانند بهتاش فریبا که دیروز به عکاسی روی آورده بود این کار را انجام داد جالب اینجاست که حجازی عکاسی زیر باران را تمرین می‌کرد و روی سر خود محافظی قرار داده بود تا از عکاسان ورزشی الگوبرداری کند.
فرزند مرحوم ناصر حجازی پس از سال‌ها دوری از مستطیل سبز امروز در بازی درون تیمی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و اتفاقا در جریان مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شد. به این ترتیب حجازی پرکارترین تمرین امروز تیم آبی‌پوشان بود.

* جاسم کرار، هنکه همچنان در تمرینات تیم استقلال غایب هستند و گفته می‌شود مربی آلمانی استقلال چهارشنبه به تهران بازخواهد گشت.

* تمرین امروز با صحبت‌های پرویز مظلومی با بازیکنان آغاز شد. مظلومی در خصوص مسائل مختلف با بازیکنان صحبت و توصیه‌های لازم را به آنها انجام می‌داد و حتی پس از صحبت 10 دقیقه‌ای با بازیکنان حنیف عمران‌زاده همچنان در حال صحبت با سرمربی تیمش بود. همچنین فرهاد مجیدی در بین بازیکنان صحبت‌هایی با سرمربی استقلال انجام داد.

* فریدون زندی امروز با لباسی متمایز نسبت به دیگر بازیکنان تمرین می‌کرد. این بازیکن با لباسی کاملا زمستانی در ورزشگاه دستگردی حاضر شد.

* بهتاش فریبا در دقایقی از تمرین به یاد دوران جوانی به کارهای نمایشی با توپ پرداخت.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به صورت اختیاری به گرم کردن بدن‌های خود ‌پرداختند، سپس در گروه‌های دونفره به پاس‌کاری رو آوردند. مرحله بعدی تمرین امروز آبی‌پوشان فوتبال در قالب دو تیم بود که قضاوت آن را فریبا مربی استقلال برعهده داشت.

* طبق اعلام باشگاه استقلال تمرینات این تیم از فردا تا روز جمعه به مدت 3 روز پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان این تیم از روز چهارشنبه به دیگر بازیکنان اضافه خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن شهر ری می‌روند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 481
بازدید ماه : 915
بازدید کل : 45470
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید