استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
با مجیدی تلفنی صحبت‌ کردم تا شرایط بازگشتش را فراهم کنیم
 
فتح‌الله‌زاده: چرا برای پرسپولیس جنجال نمی‌شود اما برای ما سر و صدا می‌کنند؟

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چرا وقتی بازی پرسپولیس عقب می‌افتد جار و جنجال نمی‌شود اما برای تعویق یک روزه بازی ما این همه سر و صدا می‌کنند.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: چرا برای پرسپولیس جنجال نمی‌شود اما برای ما سر و صدا می‌کنند؟

 

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

فارس: ظاهرا با مجیدی توافق کرده‌اید؟

شب گذشته با ایشان تلفنی صحبت کردم و قرار شد که برای نهایی شدن قضیه فردا به تهران بیایم. همان فردا هم یک جلسه با او برگزار می‌کنیم تا به امید خدا شرایط را برای بازگشت او فراهم کنیم.

فارس: ظاهرا نکونام را هم برای ماندن متقاعد کردید؟

نکونام نمی‌خواست برود. این بازیکن سال ها در اسپانیا بازی کرده و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای رفتار‌های متفاوتی دارد. قبول کنید فوتبال ما حرفه‌ای شده ولی حرفه ای و واقعی رفتار نمی‌‌کنیم. شب گذشته با او صحبت کردیم و سوءتفاهم‌ها رفع شد. نکونام شخصیت ویژه‌ای دارد و به خاطر سال ها حضور در لیگ اسپانیا حرف های خوب و منطقی با ما زد و مطمئن هستم حالا او بهتر از قبل هم در لیگ برتر و هم در آسیا به استقلال کمک می‌کند.

فارس: رضایتنامه میداودی را ندادید؟

من دوست ندارم به میلاد رضایتنامه بدهم چون او بازیکن بزرگی است اما مانع پیشرفت او هم نخواهم شد. او باید بداند حق باشگاه استقلال است که درآمد زایی کنیم اما نمی‌خواهد آنقدر هم بابت دریافت رضایتنامه‌اش پول بگیریم که این بازیکن نابود شود.

فارس: مصاحبه قلعه‌نویی را خواندید؟

مصاحبه جامعی انجام داده بود و حرف های خوبی داشت.

فارس: اما او اعتقاد داشت که اگر با استقلال هم موفق شود ممکن است به او نیش بزند. فکر می‌کنید چرا قلعه‌نویی چنین حرف هایی را مطرح کرده است؟

او به خاطر شرایط و اتفاقاتی که دیده این حرف ها را زده است. همه ایران دیدند که پرواز ما به خاطر شرایط نامساعد جوی لغو شد. هیچ کجای ایران نمی‌بینید که یک تیم 24 ساعت زودتر به شهرستان‌ها برود اما آن جار و جنجال‌ها درست شد. در حال حاضر پرسپولیسی‌ها خواستند بازیشان 4 روز عقب بیفتد که آن را هم عقب انداختند اما ما مشکلی با این قضیه نداریم و اتفاقا دوست داریم به آنها کمک شود اما سوال من این است چرا برای تعویق بازی پرسپولیس جار و جنجال نمی‌شود اما برای ما این همه سر و صدا می‌کنند؟ قلعه‌نویی این مسائل را دیده که چنین صحبت‌هایی کرده ولی در مجموع باید به کارمان با قدرت ادامه دهیم.

 

 
 
 
 
 
 
باتشکرازباتشکرازسایت کانون هواداران باشگاه استقلال تهران
 صفحه ۱ از ۳   ۲   ۳   بعدی » 

بازيكنان تيم فوتبال استقلال پس از تساوي برابر ذوب‌آهن در هفته بيست و هشتم ليگ فوتبال درباره اين بازي سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آرش برهاني در جمع خبرنگاران درباره عملكرد استقلال در اين بازي اظهار كرد: به اعتقادم قبل از گل دوم بازي را كمي شل گرفته بوديم اما در ادامه با تلاشي كه كرديم توانستيم دو گل به ثمر برسانيم و بازي باخته را با مساوي عوض كنيم.

استقلال تهران

بازيكن استقلال افزود: به اعتقادم اين دو امتياز مي‌تواند تاثير زيادي در جدول داشته باشد. الان با اين تساوي فاصله ما با سپاهان بيشتر شده امابايد در ادامه تلاش كنيم تا در چهار، پنج بازي بعدي امتياز جمع كنيم و از طرفي هم به بازي‌هاي سپاهان چشم داشته باشيم كه آنها امتياز از دست بدهند.

برهاني همچنين درباره نيمكت‌نشيني‌اش در دقايقي از اين بازي گفت: اين تشخيص مربيان بود كه من در ابتداي اين بازي روي نميكت باشم اما ديديد زماني كه به زمين آمدم با تمام وجودم بازي كردم.

وي همچنين درباره موقعيت‌هايي كه در اين بازي از دست داد و همچنين درباره شعارهاي هواداران استقلال درباره او تاكيد كرد: من در هر فصل بيشترين گل را براي استقلال به ثمر رساندم و سعي مي‌كنم در ادامه هم اين روند را داشته باشم. به هر حال اين لقب‌هايي است كه به من داده‌اند.

به گزارش ايسنا، حنيف عمران‌زاده ديگر بازيكن استقلالي پس از اين بازي نيز خاطرنشان كرد: فشردگي بازي‌ها كار را براي استقلال سخت كرده است. سازمان ليگ مي‌تواند بازي ملوان را عقب بيندازد تا ما با قدرت برابر الجزيره قرار بگيريم. ما وقتي برابر امارات بازي مي‌كنيم نماينده ايران هستيم نه استقلال.

وي در مورد بازي با ذوب‌آهن نيز مطرح كرد: ما در اين بازي خسته بوديم و از دقيقه 30 به بعد انرژي‌مان تحليل رفته بود. سازمان ليگ براي ما پي در پي بازي گذاشته و سازمان ليگ فكر مي‌كند كه ما تيم اروپايي هستيم در حالي كه ما تيم درجه چهار اروپايي هم نمي‌شويم.

به گزارش ايسنا، ميلاد ميداوودي نيز پس از بازي با ذوب‌آهن گفت: ما در اين بازي هفت، هشت موقعيت صددرصد گل داشتيم كه مي‌توانستيم همه‌شان را تبديل به گل كنيم اما بي‌دقتي كرديم و بازي در پايان با تساوي به پايان رسيد.

اين بازيكن ادامه داد: ما اگر بتوانيم در بازي‌ با ملوان پيروز باشيم مي‌توانيم به صدر جدول نزديك شويم اما اي كاش بازي با ذوب آهن را هم مي‌برديم تا كارمان سخت‌ نمي‌شد.

ميداوودي همچنين درباره گلزني‌اش در اين بازي گفت: گلزني در اين بازي تلاش همه تيم بود و من سعي مي‌كنم در بازي‌هاي بعدي هم به گلزني‌ام ادامه دهم.

خسرو حيدري نيز عنوان كرد: ما برابر ذوب‌آهن تلاش بسياري كرديم و هدفمان پيروزي بود اما هر كاري مي‌كرديم توپمان تبديل به گل نمي‌شد.

وي در ادامه با بيان اينكه كار استقلال براي رسيدن به قهرماني در ادامه دشوارتر است، تاكيد كرد: اگر در بازي آينده برابر ملوان پيروز شويم مي‌توانيم به قهرماني اميدوار باشيم.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 44239
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید