استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : بابک استقلالی
نكونام: تماشاگران تيم ملي را حمايت كنند چون هدف صعود به جام جهاني است
"جواد نكونام" بازيكن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.
کد خبر : ۵۲۳۴۴
سه شنبه  ۸  شهریور ماه ۱۳۹۰  -  ساعت  ۲۲  :  ۱۴
تعداد بازدیدکننده : ۶۱۸

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وی در خصوص تعامل رسانه‌ها و بازيكنان تيم ملي اظهارداشت: وظيفه بازيكن تيم ملي اين است كه با رسانه ها تعامل داشته باشد و همه بايد كمك كنيم تا تيم ملي موفق شود. مردم هم دوست دارند اخبار و اطلاعات تيم ملي را پيگيري كنند. من هم به‌ عنوان يك بازيكن حرفه اي اعتقاد دارم رابطه بازيكنان و رسانه ها بايد دوطرفه باشد و انتقادها هم سازنده و به بازيكنان كمك كند.

نكونام درباره شرايط اوساسونا در اين فصل ادامه داد: اوساسونا مشكلي ندارد، 2 بازيكن خوب ما رفته‌اند اما 3 بازيكن جديد جذب كرده‌ايم و اميدوارم امسال شرايط بهتري داشته باشيم. شروع خوبي داشتيم و اميدوارم در ادامه هم بازيهاي خوبي انجام دهيم. هدف ما حضور در جمع 10 تيم برتر لاليگا و جام يوفا است اما كار سختي داريم.

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران درباره شرايط خودش گفت: در ديدار شب گذشته كامل به ميدان رفتم و شرايط خوبي دارم و فكر مي‌كنم از اين به بعد بتوانم بازيهاي بهتري را انجام دهم چون نماينده فوتبال ايران در لاليگا هستم. دوست دارم امسال براي تيم ملي هم مؤثر باشم چون سال مهمي پيش روي فوتبال ايران است.

نكونام درباره ديدار مقابل اندونزي عنوان كرد: بازيهاي اول هميشه مهم است و نبايد هيچ تيمي را دستكم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.

بازيكن تيم فوتبال اوساسونا درباره تعويق مسابقات باشگاهي اسپانيا موسوم به لاليگا گفت: به هر حال اين حقي است كه براي بازيكنان فوتبال بايد اعمال شود و اعتصاب بازيكنان اسپانيا كه تيمهاي ايتاليايي هم اين كار را انجام دادند، رفتار درستي بود. بازيكنان بايد حق خود را بگيرند البته در اسپانيا اين اتفاق افتاد و حقها گرفته شد اميدوارم در ايتاليا هم بازيكنان به حق خودشان برسند.

وي همچنين درباره سقف قرارداد در فوتبال با خنده پاسخ داد و گفت: اين موضوع تنها در ايران وجود دارد.

نكونام در خاتمه درباره بازيكنان دعوت شده به تيم ملي گفت: مجموعه اي كه گردهم آمده اند بهترين بازيكنان هستند و تلاشهاي خود را در ليگ انجام داده اند، اميدوارم از پس اين اتفاق مهمي كه پيش رو داريم به خوبي برآييم و به تيم ملي خدمت كنيم.

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : بابک استقلالی
برنا بزودی منتشر می کند

ناگفته های زندگی ناصر حجازی از زبان همسرش

همسر مرحوم ناصر حجازی ابعاد تازه ای از زندگی اسطوره را بر زبان می آورد.

 

 

بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی که هنوز سفر ابدی اسطوره را باور ندارد در گفت و گویی تفصیلی با خبرگزاری برنا به ناگفته هایی از زندگی حجازی اشاره کرده است.

وی به موضوعاتی چون ریشه فاصله گرفتن مرحوم حجازی و امیر قلعه نویی، خصوصیات منحصر بفرد آن مرحوم، اتفاقات دوران بیماری و پس از درگذشت پیشکسوت فقید فوتبال ایران و ... اشاره کرد که برنا بزودی این گفت وگو را منتشر می کند.

نکته جالب در این گفت و گو صداقت همسر حجازی بود که ما را به یاد مصاحبه های آن مرحوم می انداخت.

 

برای خواندن کامل خبر فقط کافیست یرروی ان کلیک بفرمایید
این کاررافقط یه خاطر گنجاندن اخباربیشتربرای شماسروران درنظرگرفته شده است انشالله که مقبول افتد.

بارى: به زودى پولمان رادريافت مى كنيم
 
 
وليد على به همراه خانواده اش به ايران بازمى گردد
 
 
پيشكسوت استقلال در بيمارستان بسترى شد
 
 
پورحيدرى: مشكلات حل نشود، بحران فرا مى رسد
 
 
منتظرى: بازى مى كنم و دربى را مى بريم
 
 
استقلال با ۱۰ غايب تمرين كرد
 
من فقط مى توانستم اطلا ع رسانى كنم
فتح الله زاده: هيچ خبرى از انتخاب اعضاى هيات مديره ندارم
 
 
فتح الله زاده به كميته انضباطى احضار نمى شود
 
 
مظلومى: مجيدى را فداى دربى نمى كنم
 
 
اميرآبادى: به زودى استقلال رويايى را مى بينيد
 
 
رحمتى:ساير مدعيان قهرمانى در اهواز امتياز از دست مى دهند
 
غيبت ۶ بازيكن به استقلال لطمه مى زند
فريبا: اميدواريم كه ملى پوشان مصدوم برنگردند
 
 
نظرى جويبارى:تعطيلات هميشه به تيم ها ضرر مى رساند
 
 
جاسم كرار پنجشنبه آينده به تهران مى آيد
 
 
قول وزير ورزش به فتح الله زاده
 
 
ميداودى مقابل تراكتورسازى فيكس مى شود
 
 
احتمال نيمكت نشينى مجيدى مقابل تراكتورسازى
 
 
۳ بازيكن تستى برزيلى ديپورت شدند
 
خرافات یا واقعیت؟
بسیاری او را ترغیب کرده بودند تا با جادوگر همکلام شود؛ اما کاپیتان تحصیلکرده تیم ملی نمی توانست همچون مربیان سنتی تصمیم بگیرد. او به توصیه مشاورانش برای فرار از این تشکیک فکری به جای خرافه به عالمی دینی توسل کرد. حضرت آیت الله العظمی بهجت، مرجع عالی قدر تقلید، درخواست اسطوره فوتبال ایران را برای دیدار پذیرفت و جالب این که همان سال سایپا با دایی قهرمان لیگ برتر شد.
مثل اینکه باور به جادوگر در فوتبال ما، به قصه هزار و يك شب تبديل شده است و هر روز، اخباري از اين قبيل در روزنامه ها و رسانه ها ديده و خوانده و شنيده مي شود!

اظهارات بحث برانگيز صمد مرفاوي در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي مس و استقلال، يك بار ديگر به محل بحث و مناقشه بين اهالي فوتبال تبديل شده است.

مرفاوي پس از باخت خانگي برابر استقلال بدون اينكه پرسشي مطرح شود، بحث متوسل شدن عده‌اي از اهالي فوتبال به كارهاي ماورايي را پيش كشيد و با طعنه به مربي و بازيكنان استقلال مدعي شد، آنها با امدادهاي غيبي در كرمان به پيروزي رسيدند و به این ترتیب، ادعاي عجيب مرفاوي با واكنش تند روزنامه نارگان باشگاه استقلال همراه شد.

اين نشريه در پاسخ به سرمربي مس از او خواست از دیدن سريال‌هاي تلويزيوني ماه رمضان كه بيشتر به مسائل ماوراءالطبيعه مي‌پردازند، خودداري كند.

داستان جالب دروازه بانان معروف

شنیدیم مادر یکی از دروازه بانان معروف لیگ برتری طالع بین است، این دروازه بان سرشناس، چند سالی در اوج بود و همیشه یک بسته کوچک به همراه خود داشت. در یکی از بازیهای لیگ برتر، دروازه بان حریف که از این موضوع آگاه بود، کاری می کند که توپ جمع کن تیمش وسط نیمه بازی، بسته این دروازه بان را برمی دارد؛ جالب این که در آن بازی، این دروازه بان معروف گل می خورد و تیم سرشناس هم بازنده از از زمین بیرون می رود و... .

خاطراتی عجیب ولی واقعی!

یک بازیکن معروف لیگ برتری گفت: «ابراهیم.ص»، بازیکن پرسابقه یک تیم سرشناس، پایش آسیب دیده بود و وقتی سرمربی لیست هجده نفره تیم را خواند، نامی از او در لیست دیده نمی شد. همان موقع درویش به رختکن آمد. او مدام بچه ها را نگاه می کرد و در پایان گفت، نیست. آن بازیکنی که خواب دیدم گل می زند، کجاست. با گفته هایش فهمیدیم منظورش ابراهیم است. او که نامش در لیست نبود، ساکش را جمع کرده بود و در حال رفتن بود. به اصرار جادوگر زنگ زدند و به ورزشگاه برگرداندنش. او در آن مسابقه، سی دقیقه با پای بانداژ شده بازی کرد و یک گل زد و بعد تعویض شد. ما آن بازی را با همین تک گل بردیم!

خرافات و جادوگری در فوتبال نخستین بار در انگلستان

برای نخستین بار، موضوع خرافات و جادوگری در فوتبال انگلستان مطرح شد و سپس به فرانسه، برزیل و برخی از کشورهای آمریکای جنوبی راه یافت، به گونه ای که در جام جهانی 2006 آلمان، مربیان بزرگی چون دومنک فرانسوی با کمک گرفتن از جادوگرها و پیش‌گوها، ترکیب تیم خود را برگزیده و به مصاف حریفان می‌فرستادند.

گفتنی است، مسأله طلسم و جادو در جام جهانی 98 فرانسه توسط دروازه‌بان فرانسه فابیان با رتز دنبال شد. گفته می‌شد که وی درون دروازه، از طلسم برای گل نخوردن استفاده می‌کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده مدیر سابق درباره همکاری با جادوگر

«الف.الف.» فوتبالی‌ها و روزنامه‌نگاران ورزشی به خوبی با این اسم آشنایند. نام کوچک او امیر و فامیلی‌اش منتسب به یکی از چهرهای بنام تاریخی است؛ او نه بازیکن است، نه مدیر و نه مربی.

از سال‌های گذشته و اگر دقیق‌تر بگوییم از سال 82 نام این چهره غیررسمی فوتبال ایران توسط خبرنگاران ورزشی دهان به دهان چرخید؛ اینکه امیر الف، با بهره‌گیری از نیروی ماوراء‌الطبیعه، باعث برد و باخت تیم‌ها در میادین فوتبال مي‌شود.

دستیاران سابق مظلومی در کرمان: «ن.ف» دوره ما که جادوگری نمی کرد!

ادعای مرفاوی در پایان بازی تیمش با استقلال درباره تقلب و ماوراء الطبیعه به بحرانی جدید برای لیگ برتر تبدیل شده است. «ن.ف» دوست قدیمی منصور پورحیدری و پرویز مظلومی است که از دیرباز با کنار فوتبالی های سنتی چون تهرانی و ناصر صرافان که دستی هم در نقل و انتقال بازیکن دارند، با این دو مربی قدیمی استقلال، نشست و برخاست دارد. او که در کرمان هم همراه همیشگی مظلومی بود، نامش به عنوان مرد ماوراء الطبیعه کرمانی ها سر زبان افتاد. این خبر البته پس از آن جنجالی شد که مرفاوی با باخت به استقلال، رسانه ای اش کرد.

اما دستیاران سابق مظلومی در کرمان که بومی هستند، این اتهام به دوست همکار سابقشان را رد می کنند.
مهدی محمدی، سرمربی گل گهر سیرجان می گوید: «من ایشان را می شناسم. خیلی مرد متشخصی بود. این اتهام ها کدام است؛ جادو و جمبل یعنی چه؟ نتیجه فوتبال، تنها در زمین رقم می خورد. اگر یک تیمی باخت، باید شهامت پذیرفتنش را هم داشته باشد».

بازگشت پدیده شوم جادوگری به فوتبال ایران؛ پانصد هزار تومان به من بدهید، برنده شوید!

هرچند در آیین نامه انضباطی جدید فدراسیون فوتبال، تنبیهات سنگینی برای استفاده از سحر و جادو تعیین شده، متأسفانه، دوباره از گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از تیم ها، از افرادی که هیچ زمینه روشنی در فوتبال ندارند، تحت عنوان جلسات تمرکز و روانشناسی بهره می گیرند.

البته استفاده از روانشناسان تحصیلکرده یک روش علمی برای افزایش تمرکز بازیکنان است اما برخی افراد سودجو هم اکنون با عناوینی مانند ارتباط با ماورا طبیعت، دست به اقدام های غیر علمی و خرافی می زنند.

شنیدیم مسئول یکی از باشگاه ها ایران در لیگ برتر عنوان می کند، فردی با باشگاه آنها تماس گرفته و گفته است: من قدرت جادویی دارم و برای اینکه به شما نشان دهم که می توانم به تیم شما کمک کنم، به شما می گویم که در این دیدار برنده می شوید، زیرا از حمایت من برخوردار هستید! اما اگر بخواهید این حمایت ادامه دار باشد، برای هر مسابقه باید پانصد هزار تومان به من بدهید.

این شخص تأکید کرد: اتفاقا در آن دیدار تیم ما برنده شد؛ اما حاضر نشدیم با چنین افرادی کار کنیم و او هم مدام تهدید کرد که نمی گذارد تیم ما روی خوش ببیند!

جادوگری در فوتبال

«كریس آنخل»، جادوگر معروف جهانی به تازگی درباره ژاوی گفته است: «من فوتبال را دوست دارم و تا جایی كه بتوانم این رشته را دنبال می كنم؛ وقتی بازی آن بازیكن كوتاه قد اسپانیایی را می بینم، متوجه می شوم كه جادوگری در رشته های دیگر هم هست؛ دیدن بازی وی حیرت انگیز است».

درخشان: جادوگر! شايد

حميد درخشان، سرمربي شاهين بوشهر در صف مربياني ايستاده كه متوسل شدن به جادو در فوتبال ايران را رخداد عجيبي نمي‌داند. درخشان در توصيف اين اتفاق مي‌گويد: «هرچه بگوييد در اين فوتبال پيدا مي‌شود. خيلي‌ها سراغ اين كارها مي‌روند. مگر يادتان نيست چند سال پیش يكي، دونفر را دستگير كردند. من هم شنيده‌ام كه از جادو استفاده مي‌كنند؛ اما به چشم خودم نديدم. اگر قرار است جادو در فوتبال كاري كند، پس چرا تيم‌ها بازيكن مي‌گيرند؟ بروند جادوگر بياورند و قهرمان شوند».

 دلالی، دوپینگ و جادوگری در فوتبال ایران بیداد می‌کند!

عبدالرضا برهانی‌نژاد، مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان، دو سال پیش مصاحبه‌ای کرد و در واکنش به این موضوع هم حرف زد. او در بخشی از سخنانش گفت:

«در مدتی که مدیرعامل باشگاه مس بودم، دلالی، دوپینگ و جادوگری را دیدم و آنها را به طور ملموس حس کردم. متأسفانه، در فوتبال ایران این مسائل هست و بیداد می‌کند. عوامل و نیروهای دلالی که اواخر سال گذشته با برخی از آنها برخورد شد دوباره برگشته‌اند و با قدرت‌تر از پیش به کارشان ادامه می‌دهند».


راه درست علی دایی

اواسط لیگ 85 سایپا دایی دیگر آن تیم کوبنده نبود. به دست انداز افتاده بود. تیم مدام امتیاز از دست می داد و استقلال بحران زده صدر جدول را از چنگشان درآورده بود. دایی در نخستین تجربه مربیگری درمانده شده. مدام اطرافیانش می گفتند تیم را طلسم کرده اند. این شایعه این قدر گفته شده که کاپیتان هم به تردید افتاده بود.

خیلی ها او را ترغیب کرده اند تا با جادوگر همکلام شود؛ اما کاپیتان تحصیلکرده تیم ملی نمی توانست چون مربیان سنتی تصمیم بگیرد. او به توصیه مشاورانش برای فرار از این تشکیک فکری به جای خرافه به عالمی دینی توسل کرد. حضرت آیت الله العظمی بهجت، مرجع عالی قدر تقلید، درخواست اسطوره فوتبال ایران را برای دیدار پذیرفت و جالب این که همان سال سایپا با دایی قهرمان لیگ برتر شد!

خرافات یا واقعیت؟

فاصله بین خرافه و اعتقاد باریک تر از مویی است؛ بنابراین، تنها کافی است که در مقدسات کمی دچار لغزش شویم تا از آن سوی بام بیفتیم.

حجت الاسلام نقویان از سخنوران سرشناس کشور، دراین باره به خبرآنلاین گفته بود: «متأسفانه، این کارها مصداق کفر است. بی گمان، توسل یکی از راه های مهم برای رسیدن به موفقیت است که کلام الهی بر آن تأکید می کند، ولی هیچ تفاوتی بین هیچ قرآنی نیست. مگر چیزی بالاتر از کلام الهی داریم که بگوییم این قرآن چون به کربلا برده شده است، بیش از قرآن های دیگر به انسان قوت قلب می دهد. باید برنامه های فرهنگی برای ورزشکارانمان بگذاریم که شاهد رواج خرافات نباشیم».

به هر حال، مطمئن هستیم که اگر علی دایی در قم با فلان عالم دیدار می‌کند یا می کرد یا قلعه نوعی به امامزاده آقا علی عباس می‌رود، مربیان دیگر دست به دعا بر می‌دارند یا بازیکنان از نام‌های متعددی روی پیراهن‌های خود استفاده می‌کنند با مسائل خرافی و باطل تفاوت دارد...
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : بابک استقلالی
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
۱۳۹۰ دوشنبه ۷ شهریور ساعت 14:50
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت استقلال، منصور رشیدی دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال از صبح دیروز دچار عرضه قلبی شده و به بیمارستان پیامبران منتقل شده است. رشیدی پس از تشخیص پزشكان ((آنژیو)) گردیده و در CCU تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. 

رشیدی به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی برزگسالان و امید استقلال،سایپا،صنعت نفت و ... فعالیت كرده است. مهدی رحمتی در استقلال،میثاق معمارزاده در پرسپولیس، وحید طالب لو در شاهین بوشهر، حسن هوری در مس سرچشمه، ابراهیم میرزاپور در شهرداری تبریز، حسن رودباریان در راه آهن و... از شاگردان منصور رشیدی بوده اند.

خبرگزاری برنا نیز آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه زودتر ایشان به میادین را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.
 

 

خریدهای استقلال برای فصل جدید باعث شده تا مهدی پاشازاده کاپیتان سابق آبی‌پوشان تهرانی این تیم را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ یازدهم حرفه‌ای بداند.

حرفهای پاشازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (اپینا)، را در ذیل می‌خوانید:

* در آستانه لیگ یازدهم شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- فعلاً که وضعیت خیلی خوبی دارند. مربی آلمانی آورده‌اند و بازیکنان خیلی خوبی هم جذب کرده‌اند و باید قهرمان شوند.

* از هنکه چقدر شناخت دارید؟

- ایشان را خیلی خوب می‌شناسم، مربی خلی خوب و سطح بالایی است. تمام خریدهای استقلال یک طرف اما این خرید خون تازه‌ای به استقلال تزریق خواهد کرد.

* به نظر شما هنکه از گده بهتر است؟

- گده مربی من بوده و روابط خیلی خوبی با هم داریم و نمی‌خواهم چیز خاصی در این رابطه بگویم اما هنکه کارنامه بسیار خوبی دارد که چند قهرمانی آلمانی و اروپا در آن وجود دارد و کمتر کسی می‌تواند چنین کارنامه‌ای به دست آورد.

* فکر می‌کنید در استقلال به او اختیار عمل می‌دهند تا بتواند کار کند؟

- این سوال را باید از کسانی که او را آورده‌اند، بپرسید. بالاخره چنین آدمی را الکی نمی‌آورند که مترسک باشد.

* خریدهای استقلال توقعات را بالا نمی‌برد؟

- صددرصد، وقتی چنین خریدهایی داشته‌اند، باید برای قهرمانی بجنگند. تماشاگران انتظار دارند و مدیر باشگاه هم خریدهای خوبی داشته، بقیه کار دست کادرفنی است.

* کادرفنی استقلال می‌تواند بر چنین تیمی نظارت داشته باشد؟

- با آمدن هنکه و بودن آقایان پورحیدری و مظلومی که تبحر خاصی در مربیگری دارند، می‌توانند قهرمان شوند.

* حواشی این بازیکنان بزرگ به استقلال ضربه نمی‌زند؟

- این حواشی همیشه وجود داشته و اگر بخواهد ضربه بزند، باید هر سال به استقلال ضربه بزند. باید این حواشی را جمع کنند تا استقلال با آرامش کار کند.

* به نظر می‌رسد به استقلال در فصل جدید خیلی امیدوار هستید؟

- بله، با این وضعیت استقلال و شرایطی که تیم‌های دیگر دارند، باید تیم مظلومی قهرمان شود. استقلال اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده، چند خرید عالی داشته، میداودی هم برمی‌گردد و با این شرایط باید قهرمان شوند.

* در مورد بازگشت علی دایی به لیگ با راه‌آهن چه نظری دارید؟

- خوشحالم که علی برگشته است. حیف است که سرمایه‌های فوتبال ما از این رشته دور باشند چون با حضور آنها جذابیت لیگ بیشتر می‌شود. امیدوارم دیگر هم دوره‌های علی هم به سطح اول فوتبال ما برگردند تا خون جدیدی به فوتبال ایران تزریق شود.

* دایی با راه‌آهن موفق می‌شود؟

- باید تعریف ما از موفقیت مشخص شود. راه‌آهن تیمی نیست که مدعی باشد اما می‌تواند با دایی شگفت‌انگیز شود.

 
مربی جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حضور در استقلال نخستین تجربه مربیگری اش در خارج از آلمان است، گفت: امیدوارم با توانایی‌هایم بتوانم به موفقیت استقلال و در مجموع فوتبال ایران کمک کنم.

مربی جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حضور در استقلال نخستین تجربه مربیگری اش در خارج از آلمان است، گفت: امیدوارم با توانایی‌هایم بتوانم به موفقیت استقلال و در مجموع فوتبال ایران کمک کنم.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "میشائیل هنکه" مربی جدید تیم فوتبال استقلال که عصر دیروز(شنبه) در نشست خبری شرکت کرده بود با بیان اینکه خوشحال است به ایران آمده و می خواهد در تیم استقلال مربیگری کند ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به حضور بازیکنانی مانند دایی، مهدوی کیا، هاشمیان و پاشازاده در فوتبال آلمان، شناخت خوبی از فوتبالیستها و فوتبال کشورتان دارم به خصوص در سالهای 2005، 2006 فوتبال ایران را بیش از گذشته دنبال کردم و بسیاری از بازیهای شما را دیدم. از آن زمان به فوتبال ایران علاقه مند شدم و باید بگویم شما بازیکنان خوبی دارید.

 

وی با بیان اینکه 30 سال است در فوتبال فعالیت می کند اما تاکنون از کشور آلمان خارج نشده بود، افزود: برای نخستین بار است که فعالیت در عرصه فوتبال را در کشورهای دیگری تجربه می کنم و دوست دارم دانش و توانایی هایم را به فوتبال ایران عرضه کنم و هدفم این است که هر چه توانایی فنی دارم را به تیم استقلال و فوتبال ایران منتقل کنم تا در کنار همدیگر به رشد بیشتر فوتبال ایران کمک کنیم.

 

مربی جدید تیم استقلال افزود: می خواهم در استقلال همانند سالهای گذشته در فوتبال ایران به مقامهای ارزنده ای دست یابیم. صددرصد قبل از اینکه به ایران بیایم و در سالهای گذشته که علی دایی در بایرن مونیخ بود با او در خصوص فوتبال، فرهنگ و مسائل مختلف کشور صحبت می کردیم و از چندی پیش هم که حضورم در ایران جدی تر شد با مربیانی که شما هم آنها را می شناسید و لازم نیست نامشان را بگویم صحبت کردم و نظر همه آنها در خصوص فوتبال ایران مثبت بود.

 

وی  با بیان اینکه با مدیریت و کادر فنی این تیم آشنایی دارد و امیدوار است سال خوبی را با همدیگر پشت سر بگذارند، اضافه کرد: من می‌دانم استقلال و پرسپولیس 2 باشگاه بزرگ ایران هستند. من چندی پیش با دکتر فتح الله زاده از طریق "مسعود رضا" وکیلم مذاکراتی داشتم و سپس با استیلی صحبت کردیم اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که به استقلال بیایم. البته دلیل مالی وجود نداشت و من شخصا به خاطر آشنایی که با فتح الله زاده بدست آوردم تصمیم گرفتم به استقلال بیایم.

 

هنکه با بیان اینکه روز جمعه با فتح الله زاده نشستی داشت و دیروز هم با کادر فنی استقلال صحبت کرده است، افزود: من امروز احتیاج دارم بیشتر با تیم آشنا شوم این امکان در گذشته وجود نداشت چند روز طول می کشد تا آشنایی من با نفرات تیم به حد خوبی برسد. بعد از چند روز ما سعی می کنیم به صورت فشرده و یکدست از مدیریت تا کادر فنی در مورد همه چیز صحبت کنیم و مطمئنم اگر دست به دست هم دهیم می توانیم ضمن کمک به موفقیت استقلال، فوتبال ایران را هم به سطوح بالاتر برسانیم.

 

وی پرسپولیس را هم تیم بزرگی دانست اما شرایط را دلیل به توافق نرسیدن با این تیم عنوان کرد و افزود: من هیچ نگرانی از این موضوع ندارم که در آینده با هواداران این تیم به مشکل بخورم. ضمن اینکه زمان بسیار کم است و طی چند روز آینده مسابقات شروع می شود من باید 2، 3 جلسه تمرین تیم را ببینم تا پس از آن در خصوص وضعیت استقلال به طور بهتری اظهارنظر کنم.

 

مربی جدید استقلال با بیان اینکه پیشنهادات خوبی هم از باشگاههای دیگر داشته است، افزود: گذشته مهم نیست مساله مهم آینده است و اینکه می خواهم برای استقلال و فوتبال ایران موثر باشم. ضمن اینکه به این موضوع هم باید اشاره کنم که تیمهای بزرگ برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارند ما هم سعی می کنیم در تیم استقلال کاملا هماهنگ شویم تا این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده اگر از مدیرعامل تا بازیکنان خصوصا رسانه ها و هواداران با تیم هماهنگ و همراه باشند می توان به نتیجه گیری امیدوارتر بود، در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران با آلمان از لحاظ نظم و دیسیپلین تفاوت زیادی با هم دارند و بسیاری از مربیان آلمانی به دلیل همین بی نظمی ها فوتبال ایران را ترک کرده اند، افزود: در همه جای دنیا فوتبال در مسائلی شبیه است اگر دیسیپلین و نظم تاکتیکی نباشد فوتبال معنی ندارد که ما باید این موضوع را به بازیکنان این تیم بفهمانیم.

 

هنکه با تاکید بر این موضوع که من هیچ مشکلی با فوتبالیستهای ایرانی ندارم و می دانم می توانم با آنها موفق شوم، خاطر نشان کرد: مهم است هر بازیکن در زمین وظیفه خودش را بداند بعضی از بازیکنان تهاجمی و بعضی دیگر دفاعی هستند من طرز بازی مهدوی کیا و ریبری را خیلی دوست دارم و موضوع مهم این است که کل تیم بتوانند در اجرای برنامه تاکتیکی در زمین موفق باشند.

 

وی تصریح کرد: درست است همه بازی خوب را دوست دارند اما همیشه کسی که خوب بازی می کند برنده نیست. همه هواداران 2 تیم استقلال و پرسپولیس دوست دارند این تیمها همیشه برنده باشند من هم تمام تلاشم را می کنم تا ابتدا در تمرینات شادی و نشاط را به بازیکنان القا کنم تا با تکیه بر این موضوع به موفقیت بیشتر این تیم کمک کنم.

 

مربی جدید استقلال در مورد شناختش از فوتبال آسیا هم اظهار داشت: من سفرهای زیادی همراه با بایرن مونیخ و دورتموند به کره جنوبی، چین، قطر و امارات داشتم و بازیهای دوستانه زیادی را با این تیمها تجربه کرده ام ضمن اینکه در کنار حرفه مربیگری ، عملکرد بازیکنان را در کشورهای دیگر پیگیری می کنم و فیلم بازی آنها را می بینیم که فکر می کنم این مسائل به کسب تجربه و شناخت بیشتر من به تیمهای کشورهای مختلف کمک می کنم.

 

وی در ادامه افزود: سال به سال فوتبال تغییر و پیشرفت می کند و این مهم است بتوانیم به روز باشیم که در این بین قبل از همه چیز آنالیز کردن صحیح تیمها و به دست آوردن اطلاعات کامل از آنها موضوع مهمی است.

 

هنکه در مورد اینکه چرا بازیکنان ایرانی دیگر نمی توانند در لیگهای اروپایی بازی کنند، گفت: در چند سال اخیر فوتبال آلمان پیشرفت زیادی داشته و بازیکنان کشورهای دیگر کمتر می توانند خودشان را به این تاکتیک پذیریها برسانند که این موضوع می تواند یکی از دلایل این اتفاق باشد ضمن اینکه تا چند سال پیش در فوتبال آلمان تیمهای لیگ یک و لیگ 2 حرفه ای بودند اما از چند سال پیش لیگ دسته 3 هم حرفه ای شده و این مساله کمک کرده بازیکنان جوان بهتر توانایی های خود را نمایش دهند که این موضوع هم باعث شده جا برای بازیکنان کشورهای دیگر تنگ تر شود.

 

مربی استقلال همچنین با احترام کامل از مربیان ایرانی یاد کرد و اظهار داشت که حتما سعی می کند در مدت زمان حضورش در ایران با مربیان باشگاههای دیگر ارتباط و تعامل برقرار کند تا همه دست به دست هم به پیشرفت بیشتر فوتبال ایران کمک کنند.

 
 
فهرست خريد و مازاد بازيكنان استقلال امروز اعلام مي شود
تهران- فهرست خريد و مازاد بازيكنان تيم فوتبال استقلال عصر امروز پس از جلسه كادر فني با علي فتح الله زاده بطور رسمي اعلام مي شود.
فهرست خريد و مازاد بازيكنان استقلال امروز اعلام مي شود

به گزارش ايرنا به نقل از يك منبع آگاه در باشگاه استقلال، در حالي كه فصل نقل و انتقالات از امروز به صورت رسمي آغاز شده است، اين باشگاه پس از جلسه كادر فني و علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه آبي پوشان، نام بازيكناني را كه با آنها براي سال آينده به توافق رسيده است اعلام مي كند.


گفته مي شود استقلال با كرار جاسم به توافق كامل رسيده است و به جز او، نام سه بازيكن ديگر هم امروز رسانه اي مي شود.


‌ابوذر رحيمي، سيد مهدي رحمتي، فرشيد طالبي، محمد نصرتي، سياوش اكبرپور و آندرانيك تيموريان از جمله بازيكناني هستند كه استقلال در روزهاي اخير با آنها مذاكره كرده است.


علاوه بر اين نام بازيكناني كه باشگاه استقلال با آنها قطع همكاري مي كند هم قرار است منتشر شود.


بر اساس اخبار غير رسمي كيانوش رحمتي، وحيد طالب لو، بيژن كوشكي و اميرحسين صادقي از بازيكنان مازاد استقلال هستند.

 

مربي تيم ملي فوتبال بانوان
 
حمايت ازفوتبال زنان رشد چشمگير اين رشته را در پي خواهد داشت
تهران - مربي تيم ملي فوتبال بانوان با بيان اينكه زنان فوتباليست ايراني استعداد و توانايي بالايي دارند، گفت: اگر حمايت واعتبار فوتبال زنان به اندازه فوتبال مردان يا نزديك به آن باشد، رشد اين رشته غير قابل باور خواهد بود.
'مريم ايراندوست ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به آخرين رده بندي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) در مورد وضعيت تيم ملي فوتبال زنان ايران افزود: اين رده بندي حكايت از رشد فوتبال زنان دارد و مطمئن هستم با حمايت بيشتر و برگزاري اردوهاي تداركاتي ما مي توانيم در زماني كوتاه به جايگاه بالاتري در جدول رده بندي دست يابيم.
اين مربي افزايش تعداد بازي با تيم هاي خارجي يا كشورهاي مطرح در حوزه فوتبال را عاملي موثر در رشد تيم ملي فوتبال زنان ايران عنوان و كرد و گفت:‌ بازي مقابل تيم هاي مطرح، تجربه بازيكنان را افزايش داده و نقاط ضعف آنان را نيز مشخص مي كند.

وي در ادامه به محروميت ايران از حضور در رقابتهاي انتخابي المپيك لندن در اردن اشاره كرد و گفت:‌ تمام تلاش مسوولان و بويژه بازيكنان، شش ماه تمرين منظم و مسابقات تداركاتي تيم فوتبال زنان بي نتيجه ماند و اميدواريم فدراسيون فوتبال تلاشهاي جدي خود را براي گرفتن مجوز رسمي از فيفا چند برابر كند تا ديگر كسي نتواند غرض ورزانه و با نگاهي غير ورزشي خواست و آرزوي ورزشكاران ما را نقش بر آب كند.
ايراندوست اضافه كرد: ما بازيهاي رقيبانمان در دومين دوره رقابت هاي انتخابي المپيك لندن را بازبيني كرده و روي نقاط ضعف و قوت اين تيم ها كار كرده بوديم و بازيكنان ما مي توانستند بازيهاي خوبي را مقابل حريفان آسيايي خود به نمايش بگذارند.
وي بار ديگر تصريح كرد: تيمهاي زنان نياز به حمايت و حضور در مسابقات برون مرزي براي كسب تجربه دارند. اگر ديدارهاي تداركاتي با كشورهاي قوي و صاحب نام فوتبال براي آنان طراحي شود ملي پوشان مي توانند افتخارات بيشتري براي كشور و زنان ايراني كسب كنند.
 

آرش برهانى كه تنها يك گل با شكستن ركورد گلزنى رضا عنايتى در رقابت هاى ليگ برتر فاصله داشت، با به ثمر رساندن گل ششم استقلال مقابل نفت آبادان، ركورد رضا عنايتى را شكست و عنوان بهترين گلزن تاريخ فوتبال ايران را از آن خود كرد.

آرش برهانى مقابل تیم صنعت نفت آبادان، ششمین گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند، این گل هشتاد و هفتمین گل برهانی در تاریخ لیگ به شمار می رفت که وی به همراه تیم های پاس و استقلال وارد دروازه تیم ها کرد تا با همین گل، رکورد عنایتی را شکسته و خود بهترين گلزن تاريخ لیگ فوتبال ایران لقب بگیرد.


 همچنین عماد محمدرضا، با شصت گل زده، بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است که با تیم های فولاد، سپاهان و شاهین موفق به گلزنی شده است. آدریانو آلوز و ابراهیم توره از این حیث در مکان های بعدی جای دارند؛ افزون بر این که بیشترین گل زده بازیکنان خارجی در یک فصل، متعلق به عماد رضا است که در فصل گذشته، با نوزده گل زده به این عنوان رسید؛ البته ادینهو، گلزن سرشناس مس با نوزده گل زده در فصل جاری احتمالا این رکورد را در سه بازی آینده لیگ برتر خواهد شکست.

به هر روی، اکنون آرش برهانی با 87 گل زده، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر است و رضا عنایتی پس از وی با 86 گل زده جای دارد.

 
نام و شمار گل‌هاي یازده گلزن برتر تاريخ ليگ ایران به شرح زير است:


آرش برهاني، ۸۷ گل
۲ـ رضا عنايتي، ۸۶ گل
۳ـ فريدون فضلي، ۸۵ گل
۴ ـ ادموند بزیک ۸۲ گل
۵ ـ مهدي رجب زاده۶۲ گل
۶ ـ عماد رضا، ۶۰ گل
۷ ـ سياوش اکبرپور، ۵۷ گل
۸ ـ محسن بياتي نيا، ۵۶ گل
9 ـ هادي اصغري، ۵۲ گل
10 ـ محمدغلامی ۵۱ گل
11 ـ داود حقی ۵۰ گل

بهترين گلزنان تاريخ استقلال

بهترين گلزنان تاريخ فوتبال باشگاه استقلال (10 گلزن برتر) را با هم مرور مي‌كنيم؛ كساني كه در عرصه ليگ، جام‌ حذفي،‌ مسابقات تهران و دیگر مسابقات رسمي گل‌ زده‌اند: 

 ـ علي جباري: 101 گل
 ـ غلامحسين مظلومي: 90 گل
 ـ عبدالصمد مرفاوي: 77 گل

 ـ پرويز مظلومي: 72 گل
 ـ آرش برهاني: 66 گل
 ـ فرهاد مجيدي: 61 گل

 ـ غلامرضا عنايتي: 58 گل
 ـ عبدالعلي چنگيز: 47 گل
 ـ علي سامره: 43 گل
 ـ مسعود مژدهي: 36 گل

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 251
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 1270
بازدید کل : 45825
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید