استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

آخرین اخبار

 

آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال


هنوز وضعيت بازيکنان تاثيرگذاري چون سيدمهدي رحمتي، کريم انصاريفرد، مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان براي پوشيدن پيراهن آبي مشخص نشده است.


 علي فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفني با آندرانيک تيموريان صحبت کردم و بااو مذاکرات مثبتي داشتم. تيموريان به من قول داده است که اگر در ايران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.


 وي در خصوص شرايط سيدمهدي رحمتي نيز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفيدي را به صورت تلفني با رحمتي انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌اي خواست چون مي‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهايي را با او انجام دهيم.

اکبرپور

مديرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بي نتيجه بودن مذاکراتش با جباري گفت: در حال حاضر با جباري به توافق مالي نرسيده‌ايم چون رقم پيشنهادي او بالاتر از آن چيزي است که مدنظر ماست. من به او گفتم مي‌تواند طبق عرفي که براي بازيکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباري طي سه روز آينده در اين خصوص تصميم گيري کند.


 فتح‌الله‌زاده در مورد کريم انصاريفرد نيز گفت: مذاکرات خوبي را با اين بازيکن و مدير برنامه‌هايش انجام داده‌ايم و به توافقات خوبي نيز رسيده‌ايم تا به اميد خدا طي دو يا سه روز آينده با اين بازيکن قرارداد ببنديم. البته دوستان ما پيشنهادات مالي وسوسه کننده‌اي را به انصاريفرد داده‌اند که بالاتر از پيشنهاد مالي ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبي را با اين بازيکن داشته‌ايم.

منوچهری

وي خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمي با ايمان مبعلي، ميثم بائو، قاسم دهنوي، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و امين منوچهري قرارداد بسته‌ايم و قرارداد بازيکناني مانند پژمان منتظري، آرش برهاني، حنيف عمران‌زاده، محسن يوسفي و ميلاد ميداوودي را نيز تمديد کرده‌ايم.


 وي در خصوص بازيکنان خارجي که در تمرينات تيم استقلال حضور پيدا مي‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازيکن پرتغالي که مدنظر سرمربي تيم بودند چهارشنبه شب وارد ايران شدند تا از روز شنبه براي تست فني در تمرينات تيم فوتبال استقلال حضور پيدا کنند. پست بازي اين دو بازيکن هافبک مياني و مدافع است.

 
رحمتى و جبارى به احتمال ۹۰ درصد استقلالى مى مانند
على فتح الله زاده: پرسپوليس از امكانات دولتى استفاده مى كند
 
قطر به دنبال تساوى بود
حيدرى: بايد اين نتيجه را جبران كنيم
 
 
جبارى: قلعه نويى هيچ صحبتى با من نكرده است
 
استقلال در تركيه اردو مى زند
ماجدى: كى روش مربى بزرگى است اما ايران هم كشور كوچكى نيست
 
فعلا سر تمرين نمى روم
اكبرپور: تا قراردادم ثبت نشود احتمال جدايى ام ازاستقلال وجود دارد
 
 
مهرانپور: استقلال امسال هم مدعى مى شود
 
 
تيموريان : به جام جهانى مى رويم
 
سرژيك تيموريان:
آندو به پرسپوليس نمى رود

ابرارذورزشی
 
علاقه اى به پست گرفتن ندارم
اميدوار رضايى: رييس كميته اقتصادى استقلال نيستم
 
 
كتاب «ناصر حجازى» با حضور ۲ دروازه بان سابق تيم ملى نقد مى شود
 
چرا چاقوكش ها را به تمرين استقلال راه مى دهند؟
آتيلا حجازى: نمى خواهم نام پدرم روى كمپ استقلال باشد
 
 
تمرين امروز يك نوبتى است
 
اگر به دنبال تغيير نام كمپ هستند
باشگاه استقلال: خانواده حجازى رسماً درخواست كنند
 
 
استقلالى ها ديروز صبح تمرين هوازى كردند
 
سرخاب: حضور فتح‌اله‌زاده وقلعه‌نویی در استقلال خودش بمب است  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، عباس سرخاب، هافبک و مهاجم خوش تکنیک اسبق تیم استقلال، استقلال را در روزهای نقل و انتقالات مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: تیم استقلال که در فصل پیش دیدم، تیم کاملی بود. تنها در خط حمله اشکالاتی داشت که این مهم می‌تواند با جذب بازیکن مهاجم و سرزن جبران شود. امیر قلعه‌نوعی خودش این موارد را آنالیز می‌کند و می‌داند چه نفراتی را به خدمت بگیرد. اگر تیم استقلال بتواند مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان را حفظ کند، قدم بزرگی برداشته است.

سرخاب

حضور کریم انصاری‌فر می‌تواند تکمیل‌کننده قدرت تیمی استقلال در نوک حمله باشد. در ساختار دفاعی هم پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده سد محکمی هستند. در دفاع راست و چپ هم خسرو حیدری و علی حمودی و میثم حسینی حضور دارند. از همه این‌ها که بگذریم،‌ آمدن امیرحسین و بازگشت بیگ‌زاده این مجموعه را به کمال می‌رساند. همه تیم باید برای یک هدف بسته شود و آن هم سربلندی استقلال است.

      

سرخاب

پیشکسوت تیم استقلال درخصوص صحبت‌های این روزهای نشریات پیرامون نقل و انتقالات افزود: رقابت خوب است. شما شک نکنید که تیم استقلال از پرسپولیس بهتر بسته شده است. حضور آقای قلعه‌نوعی و ابقای دکتر فتح‌اله‌زاده که افراد کار بلدی هستند، خودش بمب است این دو در بستن یک تیم پرقدرت تجربه لازم را دارند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 44540
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید