تیموریان به خودش و استقلال لطمه می زند
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 3:33 ::  نويسنده : بابک استقلالی
تیموریان به خودش و استقلال لطمه می زند
  -  
   
جدال لفظی "آندرانیک تیموریان" با "حنیف عمران زاده" در دقایق پایانی دیدار استقلال و مس سرچشمه باعث اخراج هافبک ملی پوش آبی پوشان تهرانی شد تا شاگردان پرویز مظلومی مثل حریف که از ابتدای بازی 10 نفره بود، در اواخر این دیدار بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

آندو برخلاف تمام دنیا که بازیکنان به دلیل درگیری با بازیکنان حریف از زمین اخراج می شوند به خاطر درگیری شدید لفظی با هم تیمی اش اخراج شد هر چند در این دقایق اتفاق بدی برای استقلال رخ نداد و آبی پوشان تهرانی 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کردند اما اگر تیم مظلومی در دقایق پایانی که 10 نفره به بازی ادامه می داد و گل می خورد و بازی به تساوی کشیده می شد هواداران استقلال چه رفتاری با هافبک ملی پوش خود داشتند؟ آیا آندو می توانست جوابگوی انتظارات به حق هواداران تیمش باشد؟ اگر قرار باشد بازیکنی به این شکل به تیمش ضربه بزند چه تفاوتی بین آندوی باتجربه و ملی پوش با جوانی همچون مجتبی محبوب مجاز یا ... وجود دارد؟

آندو از زمانی که به لیگ ایران برگشته چه آن روزهایی که در تراکتورسازی تبریز توپ می زد و چه امروز که در استقلال نقش  کلیدی دارد، همواره چنین حاشیه هایی داشته و با بازیکنان خودی و حریف درگیر شده است. سوال ما از هافبک ملی پوش استقلال این است که دستاورد او از حضور در فوتبال اروپا چه بوده است؟ آیا تنها دستاورد او این بوده که خودش را تافته جدا بافته بداند؟ یا اینکه باید آموخته هایش در لیگ برتر انگلیس را به کار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند؟

آندو در این مدت خودش را آقای خاص لیگ ایران دانسته و مشکلات زیادی به وجود آورده است. حواشی او در این دیدار به استقلال ضربه زد چراکه بازی بعدی  تیمش را از دست داد؛ او که همواره حرف از فوتبال حرفه ای می زند، چنین رفتاری را کجای فوتبال دنیا دیده و یاد گرفته که ما ندیده ایم؟ آندو با چنین رفتاری به خودش و استقلال لطمه می زند و اگر اصلاح نشود روزهای بدتری در انتظارش خواهد بود.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 467
بازدید ماه : 901
بازدید کل : 45456
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید