روشن و فتح‌ا...زاده اصلا نبايد دعوا مي‌كردند كه حالا آشتي كنند
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

شاهرخ بياني: سال‌هاست از شاهين خبر نداشتماما به هر حال ما داداشيم!

شاهرخ بياني آناليزور و يكي از اعضاي كادر فني استقلال از شرايط اين روزهاي تيمش راضي است. او معتقد است كه تعطيلات ليگ كمك كرد تا عقب‌ماندگي بدني تيم تا حدود زيادي جبران شود. اما به لحاظ تاكتيكي استقلال هنوز كار دارد. آشتي‌كنان حسن روشن و فتح‌ا...زاده و مصاحبه اخير شاهين بياني هم ديگر مواردي بود كه درخصوص آنها از بياني سوال كرديم

.

آقاي بياني چه خبر از استقلال؟

خبر خاصي نيست. در اردوي كردان بوديم و پنجشنبه برگشتيم. حالا هم تمرينات را از سر گرفتيم تا براي بازي با صبا آماده شويم. از اين پس تمركز ما روي كارهاي تاكتيكي و كار با توپ خواهد بود.

از اردوي كردان راضي هستيد؟

بله خوب بود. البته باز هم تمام تيم را در اختيار نداشتيم. چند بازيكن مثل جباري و يوسفي مصدوم بودند. چهار بازيكن ما يعني عمران‌زاده، مبعلي، ميداوودي و آشوبي هم در تيم ملي بودند. به اين ترتيب ما شش، هفت بازيكن خود را در اختيار نداشتيم. اما خب ساير بچه‌ها در اختيار بودند. وزنه‌زني و تمرينات قدرتي و سرعتي در دستور كار ما قرار داشت.

مربي بدنساز تيم هم بدنسازي تيم را فوق‌العاده توصيف كرد. فكر مي‌كنم حالا بچه‌ها به 90 درصد آمادگي جسماني رسيدند.

اين تعطيلات همان فرصتي بود كه شما دنبال آن بوديد؟

تيم دير بسته شد و اين اردوها براي ما مفيد است. اين اردوها به لحاظ بدني و روحي به سود ما خواهد بود، اما خب تعطيلات به لحاظ تاكتيكي و هماهنگي براي ما هم مضر است و ضربه مي‌زند. شما نگاه كنيد در بازي با سپاهان خوب بوديم و ليگ تعطيل شد. در بازي با سايپا هم به هماهنگي خوبي رسيده بوديم كه دوباره ليگ تعطيل شد.

كادر فني اعلام كرده بود پس از يك تعطيلات طولاني و جبران دير بسته شدن تيم، استقلال متفاوت را خواهيم ديد. حالا واقعا اين‌طور خواهد شد؟

شما زماني استقلال متفاوتي را خواهيد ديد كه تيم به طور كامل در اختيار پرويزخان باشد. از شروع كار تا به امروز در هيچ مقطعي تمام بازيكنان را در اختيار نداشتيم يا مصدوم بودند، يا در تيم ملي حضور داشتند. مشكلاتي از اين دست كار را براي مربيان سخت‌تر مي‌كند، اما همان‌طور كه تا به امروز هم ديديد و آمار هم آن را اثبات مي‌كند، استقلال بازي به بازي بهتر مي‌شود. روند ما رو به رشد است. البته دو بازي سخت برابر صبا و پرسپوليس پيش‌رو داريم.

صحبت از داربي شد، نظر شما در اين خصوص چيست؟

چون خودمان در داربي بازي كرديم، شرايط را به خوبي مي‌دانيم. پورحيدري كه موفق‌ترين مربي استقلال در داربي‌هاست، پرويز مظلومي هم مقابل پرسپوليس به عنوان بازيكن و مربي بارها موفق بود. ساير اعضاي كادر فني هم اين شرايط را دارند. تمام تلاش ما اين است كه براي اين مسابقه به تيم آرامش دهيم. بايد حاشيه‌ها را جمع كرد. هر تيمي كه به لحاظ روحي در آرامش بوده و تمركز بالاتري داشته باشد، بهتر بازي خواهد كرد. اما تيمي برنده بازي مي‌شود كه از موقعيت‌ها بهتر استفاده كند و البته خوش‌شانس‌تر باشد. به عنوان مثال در داربي قبلي ما مستحق باخت و پرسپوليس شايسته برد نبود، اما با شوت استثنايي كريم باقري آنها بازي را در آخرين دقايق بردند. داربي شرايط خاص خودش را دارد.

پيش‌بيني شما از نتيجه بازي چيست؟

صد درصد براي برد مي‌رويم. نمي‌خواهيم راحت امتياز از دست بدهيم. اختلاف ما با صدرنشين كم است، با كسب حداكثر امتياز دو بازي پيش‌رو فاصله چنداني با صدر جدول نخواهيم داشت. البته ما بازي به بازي جلو مي‌رويم. اول به صبا فكر مي‌كنيم. بايد اين تيم را ببريم و پس از آن تمركز ما روي پرسپوليس خواهد بود. اما خب دو بازي سخت پيش‌رو داريم.

راستي درخصوص آشتي‌كنان حسن روشن و فتح‌ا...زاده چه صحبتي داريد؟

ببينيد اصلا كار نبايد به جايي كشيده مي‌شد كه حالا بخواهند آشتي كنند. نبايد آن حرف‌ها به روزنامه‌ها و راديو و تلويزيون كشيده مي‌شد. از اول بايد حرمت‌ها را حفظ مي‌كردند. زير سوال بردن حيثيت، اعتبار و آبروي افراد درست نيست. نبايد به زندگي خصوصي ديگران كار داشته باشيم. در جامعه ورزش اين چيزها خوب نيست. اگر مشكل فني داريم، بايد در همان چارچوب صحبت كنيم. آن موقع كه عليه هم صحبت مي‌كردند من ناراحت بودم و اصرار داشتم كه زودتر تمامش كنند. به هر حال با پا در مياني دوستان اين ماجرا ختم به خير شد و كار به دادگاه نكشيد. اميدوارم اين آخرين دعواي خانواده فوتبال و ورزش باشد كه به روزنامه‌ها و رسانه‌ها كشيده مي‌شود. اگر اختلافي پيش مي‌آيد، نبايد چشم خود را ببنديم و هرچه مي‌خواهيم بگوييم. بايد به اين موضوع هم فكر كنيم كه طرف مقابل زن و بچه دارد، پدر و مادر دارد، عروس و داماد دارد و آبرو و اعتبارش زير سوال مي‌رود.

شاهين بياني هم پس از مدت‌ها آفتابي شد. مصاحبه برادر خودتان را خوانديد؟

بله مصاحبه‌اش را در باشگاه استقلال خواندم. حدود چهار، پنج سال است كه نه همديگر را مي‌بينيم و نه تماسي داريم. اميدوارم شاهين هرچه زودتر به صحنه اول ورزش برگردد.

با هم قهر هستيد؟

قبل از اين هم در اين خصوص توضيح داده بودم. خود شاهين هم در مصاحبه‌اش اعلام كرده بود. بعد از فوت پدر مشكل خانوادگي پيش آمد كه شاهين از ما و تمام فاميل فاصله گرفت و كنار كشيد. به اميد خدا اميدوارم هرچه زودتر او را ببينم. ما داداش هستيم و هيچ اختلاف و كدورتي از شاهين ندارم. اين خود شاهين بود كه كنار كشيد. مادرمان هم با من زندگي مي‌كند. ما از او هيچ خبري نداشتيم و حتي شماره تماس و آدرس شاهين را هم نمي‌دانستيم. به هر حال خوشحال شدم وقتي عكس و مصاحبه برادرم را ديدم. من و مادرم اميدواريم تا هرچه زودتر دوباره شاهين را ببينيم. حالا هم كه شكر خدا حالش خوب شده است و من و مادر چشم انتظار او هستيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 936
بازدید کل : 45491
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید