مربي تيم ملي فوتبال بانوان ازتیم ملی میگوید
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

 

مربي تيم ملي فوتبال بانوان
 
حمايت ازفوتبال زنان رشد چشمگير اين رشته را در پي خواهد داشت
تهران - مربي تيم ملي فوتبال بانوان با بيان اينكه زنان فوتباليست ايراني استعداد و توانايي بالايي دارند، گفت: اگر حمايت واعتبار فوتبال زنان به اندازه فوتبال مردان يا نزديك به آن باشد، رشد اين رشته غير قابل باور خواهد بود.
'مريم ايراندوست ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به آخرين رده بندي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) در مورد وضعيت تيم ملي فوتبال زنان ايران افزود: اين رده بندي حكايت از رشد فوتبال زنان دارد و مطمئن هستم با حمايت بيشتر و برگزاري اردوهاي تداركاتي ما مي توانيم در زماني كوتاه به جايگاه بالاتري در جدول رده بندي دست يابيم.
اين مربي افزايش تعداد بازي با تيم هاي خارجي يا كشورهاي مطرح در حوزه فوتبال را عاملي موثر در رشد تيم ملي فوتبال زنان ايران عنوان و كرد و گفت:‌ بازي مقابل تيم هاي مطرح، تجربه بازيكنان را افزايش داده و نقاط ضعف آنان را نيز مشخص مي كند.

وي در ادامه به محروميت ايران از حضور در رقابتهاي انتخابي المپيك لندن در اردن اشاره كرد و گفت:‌ تمام تلاش مسوولان و بويژه بازيكنان، شش ماه تمرين منظم و مسابقات تداركاتي تيم فوتبال زنان بي نتيجه ماند و اميدواريم فدراسيون فوتبال تلاشهاي جدي خود را براي گرفتن مجوز رسمي از فيفا چند برابر كند تا ديگر كسي نتواند غرض ورزانه و با نگاهي غير ورزشي خواست و آرزوي ورزشكاران ما را نقش بر آب كند.
ايراندوست اضافه كرد: ما بازيهاي رقيبانمان در دومين دوره رقابت هاي انتخابي المپيك لندن را بازبيني كرده و روي نقاط ضعف و قوت اين تيم ها كار كرده بوديم و بازيكنان ما مي توانستند بازيهاي خوبي را مقابل حريفان آسيايي خود به نمايش بگذارند.
وي بار ديگر تصريح كرد: تيمهاي زنان نياز به حمايت و حضور در مسابقات برون مرزي براي كسب تجربه دارند. اگر ديدارهاي تداركاتي با كشورهاي قوي و صاحب نام فوتبال براي آنان طراحي شود ملي پوشان مي توانند افتخارات بيشتري براي كشور و زنان ايراني كسب كنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 532
بازدید ماه : 966
بازدید کل : 45521
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید