مجیدی مرد سرنوشت‌ساز تیم ملی خواهد شد؟
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:21 ::  نويسنده : بابک استقلالی
 
  فرهاد مجیدی کاپیتان باتجربه استقلال در 35 سالگی روزهای اوج خود را پشت سر می‌گذارد.

عملکرد کاپیتان آبی‌پوشان تهرانی در بازی با فولاد خوزستان در اهواز یک بار دیگر ارزش‌های او را به اثبات رساند. در این دیدار سخت، فرهاد با استفاده از توانمندی‌های منحصربه‌فردش و البته هوش بالایی که دارد باعث شد تیم پرویز مظلومی 3 امتیاز را کسب کرده و دست پر به تهران برگردد.

استقلال در روزهایی که ستاره‌های لیگ را به خدمت گرفته هنوز هم چشم به جواهری مثل فرهاد مجیدی داردکه حضورش در هر تیمی نعمت بزرگی است و در لحظات حساس می‌تواند گره از کار آبی‌پوشان تهرانی باز کند و آنها را به اهدافشان برساند. استقلال اگرچه مهره‌های زیادی در خدمت دارد اما باید اذعان داشت که کاپیتان فرهاد به عنوان بزرگتر و بازیکن باتجربه تیم نقش کلیدی در بازیهای این تیم ایفا می‌کند.

مجیدی روزهای باشکوهی را تجربه می‌کند و نکته جالب اینجاست که کارلوس کوئیروش سرمربی تیم ملی هم برای حضور در بازیهای مقدماتی جام‌جهانی او را به اردوی تیمش دعوت کرده است، تیمی که کاپیتان آبی‌پوشان تهرانی با توجه به تمام شایستگی‌هایی که داشته هیچگاه به حق واقعی‌اش در آن نرسیده و همواره در سایه نام بزرگی همچون علی دایی قرار داشت و شانس حضور در تیم ملی را از دست داد اما مرد پرتغالی نتوانسته چشم خود را بر توانایی‌های کاپیتان استقلال ببندند و او را به تیم ملی دعوت کرده است.

شماره 7 استقلال هرچند در 35 سالگی دوباره شانس حضور در تیم ملی را بدست آورده که قطعا برایش کمی دیر شده اما آنقدر انگیزه دارد و آماده هست که به یک مهره سرنوشت‌ساز در جمع شاگردان کوئیروش تبدیل شود. در فوتبال سن و سال مطرح نیست و همه‌چیز به آمادگی بازیکن بستگی دارد و مجیدی با آمادگی بالایی که در حال حاضر دارد می‌تواند مردسرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی برزیل شود.

فوتبال ما امروز خالی از پدیده شده و ستاره‌های سابق هم دیگر درخشش گذشته را ندارند. در چنین شرایطی حضور بازیکنی مثل فرهاد  مجیدی که در 35 سالگی با انگیزه‌ای بالا به ستاره فوتبال ایران تبدیل شده در نوع خودش اتفاق جالب و البته تا حدودی شگفت‌انگیز است. تنها موردی که باید به کاپیتان استقلال گوشزد کنیم اخلاق او در زمین است، همان رفتاری که باعث شد او مقابل فولاد و به دلیل اعتراض به تصمیم داور یک کارت زرد بی‌مورد دریافت کند. فرهاد به عنوان کاپیتان تیم باید از منافع استقلال دفاع کند اما اجازه ندارد با اعتراض‌های بی‌مورد خود حاشیه‌ساز شده و اخطار بی‌دلیل بگیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 485
بازدید ماه : 919
بازدید کل : 45474
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید