استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : بابک استقلالی
نكونام: تماشاگران تيم ملي را حمايت كنند چون هدف صعود به جام جهاني است
"جواد نكونام" بازيكن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.
کد خبر : ۵۲۳۴۴
سه شنبه  ۸  شهریور ماه ۱۳۹۰  -  ساعت  ۲۲  :  ۱۴
تعداد بازدیدکننده : ۶۱۸

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وی در خصوص تعامل رسانه‌ها و بازيكنان تيم ملي اظهارداشت: وظيفه بازيكن تيم ملي اين است كه با رسانه ها تعامل داشته باشد و همه بايد كمك كنيم تا تيم ملي موفق شود. مردم هم دوست دارند اخبار و اطلاعات تيم ملي را پيگيري كنند. من هم به‌ عنوان يك بازيكن حرفه اي اعتقاد دارم رابطه بازيكنان و رسانه ها بايد دوطرفه باشد و انتقادها هم سازنده و به بازيكنان كمك كند.

نكونام درباره شرايط اوساسونا در اين فصل ادامه داد: اوساسونا مشكلي ندارد، 2 بازيكن خوب ما رفته‌اند اما 3 بازيكن جديد جذب كرده‌ايم و اميدوارم امسال شرايط بهتري داشته باشيم. شروع خوبي داشتيم و اميدوارم در ادامه هم بازيهاي خوبي انجام دهيم. هدف ما حضور در جمع 10 تيم برتر لاليگا و جام يوفا است اما كار سختي داريم.

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران درباره شرايط خودش گفت: در ديدار شب گذشته كامل به ميدان رفتم و شرايط خوبي دارم و فكر مي‌كنم از اين به بعد بتوانم بازيهاي بهتري را انجام دهم چون نماينده فوتبال ايران در لاليگا هستم. دوست دارم امسال براي تيم ملي هم مؤثر باشم چون سال مهمي پيش روي فوتبال ايران است.

نكونام درباره ديدار مقابل اندونزي عنوان كرد: بازيهاي اول هميشه مهم است و نبايد هيچ تيمي را دستكم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.

بازيكن تيم فوتبال اوساسونا درباره تعويق مسابقات باشگاهي اسپانيا موسوم به لاليگا گفت: به هر حال اين حقي است كه براي بازيكنان فوتبال بايد اعمال شود و اعتصاب بازيكنان اسپانيا كه تيمهاي ايتاليايي هم اين كار را انجام دادند، رفتار درستي بود. بازيكنان بايد حق خود را بگيرند البته در اسپانيا اين اتفاق افتاد و حقها گرفته شد اميدوارم در ايتاليا هم بازيكنان به حق خودشان برسند.

وي همچنين درباره سقف قرارداد در فوتبال با خنده پاسخ داد و گفت: اين موضوع تنها در ايران وجود دارد.

نكونام در خاتمه درباره بازيكنان دعوت شده به تيم ملي گفت: مجموعه اي كه گردهم آمده اند بهترين بازيكنان هستند و تلاشهاي خود را در ليگ انجام داده اند، اميدوارم از پس اين اتفاق مهمي كه پيش رو داريم به خوبي برآييم و به تيم ملي خدمت كنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 1024
بازدید کل : 45579
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید