تمامی بازیكنان استقلال بزرگ هستند حجازی: انگیزه‌مان برای بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس یکسان است
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران بدانند با همان انگیزه ای به مصاف تراكتورسازی می رویم كه در دربی ظاهر خواهیم شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آتیلا حجازی مربی تیم فوتبال استقلال تهران به سایت این باشگاه گفت: بازی با تراكتور همانند سایر بازیهاست و 3 امتیاز بیشتر ندارد و همانگونه که هفته قبل به فولاد فكر می كردیم، این هفته به این حریف و هفته آینده به پرسپولیس می كنیم. شك نكنید با همان انگیزه ای به مصاف تراكتورسازی می رویم كه در دربی ظاهر خواهیم شد.

وی ادامه داد: غیبت تیموریان قطعا محسوس خواهد بود و امیدوارم جانشین خوبی برای این بازیكن پیدا كنیم. در هر صورت محرومیت و مصدومیت جزیی از فوتبال است اما بی تاثیر نخواهد بود. ما برای بازی روز جمعه تیموریان، منتظری و زندی را نداریم و وضعیت كیانوش رحمتی و میثم حسینی هم مشخص نیست.

حجازی گفت: تمامی بازیكنان استقلال بزرگ هستند و می توانند نتیجه یك بازی را رقم بزنند، امیدوارم در هفته های آتی با كمترین غایب و با كامل ترین تركیب در مسابقات حاضر شویم و بتوانیم كیفیت بهتری را ارائه كنیم.

در دیداری دوستانه

استقلال برابر همنام اهوازی‌اش به برتری رسید


تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه موفق شد از سد استقلال اهواز عبور کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت استقلال، تیم فوتبال استقلال عصر دیروز در دیداری دوستانه و در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان خود برابر همنام اش به میدان رفت. در این مسابقه که در ورزشگاه دستگردی انجام شد، تیم استقلال تهران توانست با نتیجه سه بر دو و با گل های میلاد میداوودی،حمید عزیززاده و اسماعیل شریفات در برابر گل های پژمان رفیعی و اسماعیل کیانی مقابل همنام اهوازی خود به برتری دست یابد.

دقایق حساس بازی: در دقیقه 40 نیمه اول خطای علی حمودی بر روی بازیکن استقلال اهواز یک پنالتی را نصیب اهوازی ها کرد که سجاد شیخ ویسی در مرحله اول توپ را به گل تبدیل کرد ولی درمرحله دوم و هنگامیکه داور این دیدار رای به تجدید ضربه پنالتی داد، هادی زرین ساعد دروازه بان استقلال، ضربه پنالتی مجدد این بازیکن را مهار کرد.

در دقیقه 55 میلاد میداوودی موفق شد از روی یک ضربه خطای کاشته و از حدود 40 متری گل اول استقلال تهران به ثمر برساند.

در دقیقه 65 پژمان رفیعی بازیکن تازه وارد استقلال اهواز با یک شوت از گوشه 18 قدم گل مساوی را برای اهوازی ها به ارمغان آورد.

در دقیقه 70 میداوودی جای خود را به بازیکن دیگری داد.

در دقیقه 72 اسماعیل کیانی دیگر بازیکن تعویضی استقلال اهواز با فراری سریع از گوشه چپ 18 قدم و با شوتی محکم گل دوم اهوازی ها را به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد حمید عزیزاده با ضربه سر و از روی ارسال یک ضربه ایستگاهی که توسط جواد شیرزاد نواخته شده بود، موفق شد گل دوم و تساوی بخش استقلال تهران را به ثمر برساند.

در دقیقه 78 اسماعیل شریفات با یک ضربه چیپ توپ را از روی سر دروازه بان اهوازی عبور داد و با اینکه مدافع اهوازی با زحمت فراوان موفق شد مانع از برخورد توپ به تور شود ولی به دلیل عبور تمامی توپ از خط، داور به نشانی گل سوم استقلال تهران نقطه وسط زمین را نشان داد تا سرانجام این بازی کم افت و خیز با همان نتیجه سه بر دو به سود استقلال تهران پایان پذیرد.

اسامی بازیکنان استقلال تهران: هادی زرین ساعد،مهدی امیرآبادی،جواد شیرزاد،علی حمودی،محسن یوسفی،میلاد میداوودی،اسماعیل شریفات،توحید غلامی،مجتبی محبوب مجاز،حمید عزیز زاده و میثم حسینی. سرمربی:پرویز مظلومی

اسامی بازیکنان استقلال اهواز: نیکلای،حامد محمودی ،علی یحیی نژاد،سجاد شیخی،رامین محرم نژاد،منصور نعامی،محمدرضا ذوالفنون،هادی خنیفر،محمدپورمحمد،بهرام اسماعیلی،عبدالله توحیدی. سرمربی:عبدالمجید باقری نیا

 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 479
بازدید ماه : 913
بازدید کل : 45468
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید