کشتی فرنگی سوم جهان
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 21:57 ::  نويسنده : بابک استقلالی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پنج پله صعود به مقام سوم جهان رسید./


روسیه، تركیه و ایران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی جهان جای گرفتند.

به گزارش برنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی ترکیه و گزینشی المپیک 2012 لندن با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز و 3 سهمیه المپیک به مقام سوم دست یافت و تیم های روسیه و ترکیه اول و دوم شدند. تیم کشورمان نسبت به رقابتهای جهانی سال گذشته در مسکو که به مقام هشتم دنیا رسیده بود پنج پله صعود کرد. 

روابط عمومی فدراسیون کشتی گزارش داد، در روز سوم و پایانی این رقابت ها فرشاد علیزاده فرنگی کار وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل راجبیر چیکارا از هند در دو تایم با نتیجه یک بر صفر و 3 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم یانگ ژیانگ چانگ از چین را در سه تایم با نتیجه صفر بر 2، یک بر صفر ویک بر صفر مغلوب کرد. علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف از روسیه در دو تایم با نتیجه صفر بر یک و صفر بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به جدول شانس مجدد رفت. علیزاده در گروه بازنده ها با نتایج صفر-3، 2- صفر و صفر- 2 مغلوب روبرت روزنگرن از سوئد شد و شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را از دست داد.

بر این اساس با توجه به حضور کشتی گیر روس و ترک در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم این تیم ها به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و تیم ایران نیز سوم شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این رقابتها توسط امید نوروزی و سعید عبدولی در وزنهای 60 و 66 کیلوگرم صاحب دو مدال طلا و بشیر باباجان زاده در وزن 120 کیلوگرم صاحب یک مدال برنز شد و این سه کشتی گیر سهمیه المپیک لندن را بدست آوردند. حاجی پور و قاسم رضایی نمایندگان اوزان 55 و 96 کیلوگرم کشورمان به قرعه رژیم اشغالگر قدس برخورد کردند و حبیب الله اخلاقی در وزن 84 کیلوگرم بدلیل ناداوری در کشتی مقابل آولوجای ترکیه ای از دور رقابتها کنار رفت.



عناوین فرنگی کاران کشورمان رقابتهای جهانی سال 2011 میلادی بشرح زیر است:



55 كیلوگرم: محسن حاجی‌پور ( بیست و دوم - قرعه اشغالگر قدس)

60 كیلوگرم: امید نوروزی (طلا) - سهمیه المپیک

66 كیلوگرم: سعید عبدولی(طلا) - سهمیه المپیک

74 كیلوگرم: فرشاد علیزاده(مدال نگرفت)

84 كیلوگرم: حبیب الله اخلاقی (بیست و ششم)

96 كیلوگرم: قاسم رضایی (در جدول رده بندی قرار نگرفت- قرعه اشغالگر قدس)

120 كیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده(برنز) - سهمیه المپیک



در پایان این رقابت‌ها تیم ملی كشتی فرنگی ایران سه سهمیه المپیك لندن را در وزن های 60، 66 و 120 كیلوگرم به دست آورد. البته سه مسابقه گزینشی، قاره آسیا در فروردین ماه در قزاقستان و مسابقات گزینشی چین و فنلاند در اردیبهشت ماه سال 91 برای كسب چهار سهمیه باقی‌مانده وجود دارد.



رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 21 تا 23 شهریور ماه با حضور بیش از 100 کشور دنیا در سالن سینان اردم شهر استانبول ترکیه برگزار شد.مسابقات کشتی آزاد روزهای 25 تا 27 شهریورماه برگزار خواهد شد.
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 882
بازدید کل : 45437
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید