11 خرید برتر آ ث میلان در 10 سال اخیر+تصاویر(1)
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
باشگاه آث میلان یکی از بهترین باشگاه های فوتبال دنیا در تمام دوران ها بوده است و جمعی از بزرگان فوتبال دنیا در این تیم بازی کرده اند.
 
به گزارش سرویس ورزشی برنا، از زمانی که سیلویو برلوسکونی زمام امور را در میلان در دهه 1980 در دست گرفت، این تیم تاکنون بازیکنان بسیار بزرگی را به خدمت گرفته است که با کمک آنان تاکنون جام های زیادی برای روسونری به دست آمده است.

تعیین خریدهای برتر این تیم در دهه گذشته میلادی (2001 تا 2010) کار بسیار دشواری است، اما در میان این بازیکنان 11 ستاره بزرگ وجود دارند که نام آن ها در تاریخ میلان همواره خواهد درخشید.

1) رونالدو
رونالدو ستاره برزیلی دنیای فوتبال در سال 2007 به میلان پیوست؛ اگرچه دوران حضور وی در این تیم چندان طولانی نبود.

وی موفق شد در بیست بازی 9 گل برای میلان به ثمر برساند. از جمله گلی که در دربی میلان در برابر اینتر به ثمر رساند. اما مصدومیت وی در بازی برابر ناپولی در فوریه 2008 باعث شد تا وی باقی فصل را از دست بدهد. در واقع این آخرین حضورش در تیم میلان بود.


2) رونالدینیو
حضور رونالدینیو در میلان پس از آن رخ داد که وی به دلیل تمایل برای حضور در منچستر سیتی مورد سرزنش قرار گرفت، اما حضورش در میلان با هیجان زیادی همراه بود. روسونری در واقع بهترین بازیکن جهان را خریداری کرد.

اگرچه چندین مصدومیت باعث شد تا کمی افت کند، اما با وجود این وی در زمان حضور در میلان در 43 مسابقه 11 گل به ثمر رساند و در فصل دوم حضور خود در این تیم پس از رهایی از مصدومیت اوج گرفت. او در فصل دوم در 42 مسابقه 15 گل به ثمر رساند و پایه گذار 17 گل دیگر بود. با وجود این رونالدینیو در فصل گذشته به مرور از ترکیب اصلی کنار رفت و سرانجام به فلامینگو فروخته شد.

 


3) کافو
میلان در سال 2003 و پس از چندین فصل حضور موفق کافو در رم، وی را از این تیم خرید. کافو از سال 2003 تا 2008 به یک مدافع برجسته در میلان تبدیل شد و در کنار مالدینی و کاستاکورتا خط دفاع ممتازی را تشکیل داد.
در نخستین فصل حضور او، میلان فاتح اسکودتو شد که در این میان نقش کافو بسیار برجسته بود. علاوه بر این کاپیتان اسبق برزیل در سال های 2005 و 2007 با بازی خوب خود میلان را به فتح لیگ قهرمانان نائل کرد و پس از یک فصل دیگر حضور در این تیم کفش هایش را آویخت.


4) زلاتان ابراهیموویچ
این ستاره سوئدی به دلیل سال ها حضور در دو تیم یوونتوس و اینتر مورد تنفر هواداران میلان بود، اما اکنون به یکی از موثرترین عناصر قهرمانی میلان در فصل گذشته کالچو مشهور شده است.

زلاتان در سال 2009 پس از ترک اینتر به بارسلونا پیوست و جایگزین ساموئل اتوئو در این تیم شد. اما در این تیم همواره عملکردش مورد انتقاد بود، و زمانی که داوید ویا از والنسیا به بارسلونا پیوست، مشخص شد که دوران ایبرا در جمع آبی و اناری ها به پایان رسیده است.

زلاتان با به ثمر رساندن 20 گل برای میلان که 14 تای آن در مسابقات لیگ به ثمر رسیدف به یکی از اعضای اصلی و کلیدی تیم تبدیل شد و قرارداد قرضی وی به یک قرارداد دائمی تبدیل شد.


5) الکساندر پاتو
پاتو حقیقتا ارزش پولی را که میلان برای او پرداخت، داشت. وی در 17 سالگی به میلان پیوست و این پس از آن بود که با بازی در جام جهانی 2006 به جوانترین بازیکن حاضر در جام جهانی در تاریخ این رقابت ها تبدیل شد و رکورد پله را در این زمینه شکست.

پاتو از زمان حضور خود در میلان تاکنون حدود 60 گل برای میلان به ثمر رسانده و به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جوان در دنیا شناخته شده است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 570
بازدید ماه : 1004
بازدید کل : 45559
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید