از عملكرد خوب طالب‌لو خوشحالم
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

محمدي‌: در استقلال قهر كردن ملاك حضور در تركيب نيست

دروازه‌بان استقلال گفت: در تيم ما قهر كردن ملاك حضور در تركيب اصلي نيست و به همه بازي مي‌رسد.

محمد محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص عدم حضور در 3 ديدار آبي‌پوشان، عملكرد كلي تيم استقلال و همچنين مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هايي را مطرح كرده كه در زير مي‌خوانيد:

* وضعيتت چگونه است؟ در 3 بازي اخير استقلال حضور نداشتي.
شرايط خوبي دارم اما متاسفانه 2 روز قبل از ديدار با پاس همدان انگشتم آسيب ديد و تا 3 روز بعد نمي‌توانستم تمرين دروازه‌باني انجام دهم. وقتي توپ به دستم مي‌خورد درد شديد را احساس مي‌كنم. در بازي روز گذشته‌ به كادر فني اعلام كردم نمي‌توانم بازي كنم و اميدوارم با توجه به اينكه دروازه‌بان‌ها تمامي حركاتشان با دست است، هرچه سريع‌تر به بهبودي برسم چون نمي‌توانم فشار زيادي روي دستم بياورم.

* عادل فردوسي‌پور معتقد بود نيمكت‌نشيني تو دلايل فني نداشته و به خاطر قهر طالب‌لو بعد از دربي روي نيمكت نشسته‌اي.
من به آقاي فردوسي‌پور علاقه دارم و در خصوص اظهارنظر ايشان حرفي نمي‌زنم چون معتقدم برنامه ايشان پرطرفدار است و تاثير زيادي روي فوتبال ما دارد. اگر قرار به اين مسائل بود، كادر فني از من سؤال نمي‌كرد كه مي‌تواني بازي كني يا نه. اين مسائل در تيم ما تأثيري ندارد و استقلال يكي از پرمهره‌ترين تيم‌‌هاي ليگ برتري است. نفرات زيادي داريم و من هم مصدوم هستم. خوشحالم كه وحيد طالب‌لو اين روزها خوب كار مي‌كند و از ته دلم مي‌گويم كه مهم نيست چه كسي براي استقلال بازي مي‌كند. وضعيت در تيم ما به گونه‌اي است كه به بقيه بازيكنان هم بازي مي‌رسد و از اين بابت مشكلي وجود ندارد.


* واقعا وضعيت در استقلال اينگونه است؟
يقين بدانيد كه در تيم ما همه انگيزه بازي كردن دارند و من هم در شرايطي نيستم كه از بازي نكردن ناراحت شوم. شرايط سني‌ام به گونه‌اي است كه اخم و قهر كردن را زشت مي‌دانم و مطمئن هستم در تيم ما چنين بحث‌هايي جاي نخواهد داشت.

* بعد از بازي مقابل پرسپوليس گفته مي‌شد بار ديگر به تيم ملي برمي‌گردي، فكر نمي‌كني با غيبت در 3 بازي اخير اين شانس را از دست دادي؟
اصلا در خصوص تيم ملي حرفي نزدم و سؤالي كه شما مي‌پرسيد بيشتر مربوط به نوشته‌ روزنامه‌ها بود و اين حرف
را آنها مطرح كرده بودند. به تنها چيزي كه اين روزها فكر مي‌كنم اين است كه دستم بهبود پيدا كند و بتوانم با تمام قوا بازي كنم.

* با توجه به نتيجه‌گيري استقلال عملكرد تيم را در اين چند هفته چطور مي‌بيني؟
معتقدم ما خوب نتيجه گرفتيم اما خوب فوتبال بازي نكرديم. شايد در بازي‌هاي گذشته در نيمه اول خوب بوديم اما در بازي ديروز در نيمه اول هم خوب ظاهر نشديم. خدا را شكر مي‌كنم كه نتايج به نفع تيم ما است و اميدوارم از نظر فوتبالي به سطح بالاتري هم برسيم چون اين توانايي در ما وجود دارد. انتظار هواداران از ما اين است كه فوتبالي هجومي نمايش دهيم و به اميد خدا در بازي‌هاي آينده اين كار را انجام خواهيم داد.



نظرات شما عزیزان:

کامی استقلالی
ساعت18:16---11 آبان 1389
دم محمدی گرم که هرگز تفرقه در تیم درست نمیکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 501
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 45490
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید